2012. január 24., kedd

Csokis szappan + Sampon szappan

Ma elkészült újabb 2 szappan.
Nem bírtam várni tovább,annyit bújtam olvastam a netet,hogy muszáj volt kipróbálni 2 másik szappan receptet.
Az első szintén illatosszappan-tól van.

Ez a Menta-csokis szappan receptje,kicsit módosítva,főleg mert nem volt itthon menta illoolaj csak menta tea.
Ezt főztem meg,de a lúg oldást követően a zöld szín eltűnt,maradt ez a szép "szappan szín".
Nagyon tetszik ez a tiszta szín!!

De a csokis rész is,már el is döntöttem,hogy fogok csinálni egy teljesen kakaós szappant is a közeljövőben...
Gyönyörűen szilárdult,másnapra könnyen vágható volt és a szappanpecsétet is szépen lehetett használni. Igaz ezt csak harmadnap.

A másik egy SAMPON SZAPPAN ami ezért különösen kedves nekem mert már régóta szerettem volna a sampont is leváltani valami egészen natúrra.Remélem be fog válni!
Ez egy csalános-bojtorján tea alapú szappan,ricinus olajjal,kókuszolajjal,olíva olajjal+shea vajjal.

Ilyen lett:
A zöld színt a hozzáadott szárított,darált csalántól kapta,de nem igazán sikerült a szappan teljes egészében hozzáadni mert egy üres narancsleves dobozba készült ahogy a teafás szappanom is.
Ez annyira magas és "karcsú" hogy lehetetlenség volt leküldeni az aljára a zöld színből.
Nagyon megtetszett ez a forma,egyszerű,kézre áll és mindig megtalálható itthon,na meg ingyen van. :)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése