2013. január 28., hétfő

Kecsketejes levendula szappan shea vajjal



Elérkezett egy új szappan készítésének napja amit már nagyon vártam,mert ez az első Kecsketejes szappanom,pedig már régóta tervezem készíteni,de valahogy nem jutottam el odáig.
Eddig csak a kecsketejsavós intim szappan volt,de az más! :)

Szóval,amit megálmodtam az egy kecsketejes levendula szappan lett,finom shea vajjal gazdagítva.
Került bele kakaóvaj amit én nagyon szeretek.
A kecsketej alapból nagyon jó bőrápoló.
kecsketej gazdag ásványi anyagokban, kálcium, magnézium és kálium forrása. Bővelkedik vitaminokban, A, B, B2, B6, B12, C, D, Q10 koenzimet és több mint 70 telítetlen zsírsavat tartalmaz. Minden bőrtípusra ajánlott, de gyulladáscsökkentő tulajdonsága miatt különösen alkalmas a száraz és érzékeny, ekcémás bőr ápolására. Természetes forrása az alfa-hidroxi savnak /AHA/.
Olvadáspontja alacsony, így már 37 C-on felszívódik és behatol a bőr mélyebb rétegeibe, kifejtve áldásos hatását.
Tökéletes kiegészítője a tápláló, finom olajoknak és a gyógynövényeknek, ezért esett rá a választásom.
A szappanok 100%-os, friss, termelői kecsketejet tartalmaznak.

Az alsó és a felső szappanréteg közé, a középső szappanmasszába tettem egy pár kanál őrölt levendula virágot is,bár nem annyira szembetűnő.A tetején már annál inkább! :)
10ml tiszta levendula illó ment még bele,amitől  úgy illatozik a ház,mint egy levendulamező nyáron! Tetszik!! ;)

Készítettem pár képet! Íme ilyen lett. 4-6hét és már használható is!! :)







Összetevői:
kókuszvaj, pálmavaj, olívaolaj, napraforgóolaj, kakaóvaj,  shea vaj, kecsketej, lúg, levendula virág és illóolaj, 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése