2013. március 31., vasárnap

BABASZAPPAN Holt-tengeri iszappal +extra sárgabarackmag olajjal

BABASZAPPAN Holt-tengeri iszappal



Babaszappanom mind elfogyott és sokan kértétek,hogy újra...és még!!
Így ezt a szappant is újraálmodtam...a szőlőmagolajat lecseréltem benne finom sárgabarackmag olajra... 
Az elsődleges oka,hogy nem tetszett a sötét szürkés színe amit kapott tőle és az iszaptól. Na meg az iszapot is csökkentettem,mert túl durvának/soknak éreztem.Annyira jót akartam csinálni,hogy meglódult a múltkor a kezem.Most visszafogtam magam.
A sárgabarackmag olajtól annyira üde szép bársonyos színe és állaga lett,hogy öröm ránézni. Még az extra szűz olívaolaj zöld színe sem volt hajlandó elrontani ezt az összhangot.
Pedig féltem,hogy esetleg árnyalatnyi zöldet is kapok. :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése